Fredagen den trettonde

Be scared!

Eller inte, jag vet inte om man ska tro på att nåt hemskt kan eller ska hända. Men såg i tidningen att man helst ska låta bli att åka båt, bygga hus och klippa naglarna. Hur kommer dom in i det hela?

Och jag som skulle klippa mina... det får vänta tills imon för jag tar ingen risk fast jag inte riktigt tror på det... dubbelmoral? vad vet jag och jag bryr mig inte heller... HA.

Något ovanligt och nästan sällsynt har dock hänt idag..

Jag och min bror gick på stan. Jag hjälpte honom att hitta kläder tills imon då han ska på bröllop. Han provade till och med nästan allt jag tog fram till honom.. allt gick inte hem men det va värt ett försök. Tillslut hittade vi vad vi sökte och åkte hem. Hoppas det blir fint imon men kläderna och så.

Och ikväll är det kräftskiva.. dock inte så mycket för mig för jag ska förbereda mycket till imon.. men lite mat och kräftor och räkor blir det allt. MUMS!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hajduu! Blir borta till januari nästa år om allt går som planerat :P

2010-08-13 @ 22:46:13
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0