My American accent!



What American accent do you have?
Your Result: The Inland North
__________________________________

You may think you speak "Standard English straight out of the dictionary" but when you step away from the Great Lakes you get asked annoying questions like "Are you from Wisconsin?" or "Are you from Chicago?" Chances are you call carbonated drinks "pop."

The Midland
________________
The South
_____________
The Northeast
_____________
Philadelphia
___________
The West
_______
Boston
__
North Central
_
What American accent do you have?

Kommentarer
Postat av: Linda

(Oops, råkade svara i min egen blogg)



JAA! Jag hänger på parfym.se...nu? .ORG!! hehe. nejmen, vad den nu heter, typ hela tiden. Drömmer mig bort hur jag sprutar lite clean på mig efter en dusch, eller efter en dag eller flera utan att duscha i tron om att clean täcker ALLT! hehe.



Men skitbra tips! Kan man få saker billigare så ska man ju satsa på det. Det är så man blir miljonär i slutändan :) Vi kommer bli rika Malin, RIKA!



2010-12-02 @ 09:33:13
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0