?

Fick svar på blodproven.. inget fel på mig tydligen.. inte laktos och inte gluten.. men vafanken är det då? det måste va något som händer i min kropp som inte är rätt. Doktorn sa visserligen att om det inte är lakotos eller gluten kan det vara att jag är lite känslig mot stekt mat och snabbmat? jag har ätit allt sån så långt tillbaka jag vet så tror inte att det är det. det måste vaa något annat vilket jag vill ha reda på för såhär går inte att leva.. dock har jag inte haft ont i magen på typ 1 vecka eller nåt. hoppas det håller i sig :D

Btw, jag har den bästaste svärmorn, hon har hämtat ut riktiga skor till mig så jag inte får ont i fötterna.
Tack tack tack <3

Kommentarer
Postat av: Mimi

Du har så fin hand om dina lökar...;)

2010-02-11 @ 20:30:35
URL: http://www.mimidettwiler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0