Thank god for painkillers

Äntligen började jag känna att jag gick åt rätt håll och blev bättre..  men haha där fick jag så jag teg.
Vaknade halv 4 inatt av att mitt ära värker, som öroninflammation.. det gör så förbaskat ont att jag nästa grät.
Jag tänkte: nej jag ska inte gå ner och ta något för mamma sover och hon ska snart upp.. Så jag låg och väntade på att klockan skulle bli halv 6 så jag kunde gå ner. Tiden rullade på ganska snabbt ändå men.. smärta.

Tog en alvedon (aaaaaaaaaahhhh) Och sen hackade jag lite gul lök och la i en liten tygpåse och la i mitt öra. låter kanske knäppt men det funkar fasen. Detta lärde min pappa mig när jag va pytteliten. Som barn hade jag nästan alltid öroninflammation så det blev en vanesak. Men jisses vad bra det är.

Kom ihåg, börjar du få ont i örat, gör en lökpåse.

Jag lyckades somna om och sen vaknade jag av att telefonen ringde men det va ingen som ville prata.. typiskt.
Idag blir det till att gå på alvedon och bita ihop för jag ska jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0