Ah men ..

VA FAN! *seriös min*

Dagen jag har spenderat with mah lady Jennifer. Gled runt i stan, glodde i affärer, tog en frozen yoghurt på stan och sen vidare till Netto. Underbar affär det där. Blev bjuden på påsen, en hel krona kostade den. Inte illa.
Stannade till hos mormor och morfar. Pratade lite med honom, mycket trevligt. (inte min morfar och mormor)

När vi väl landat här hemma intog vi altanen och käkade lite sommartårta med jordgubbar. Vi har pratat om allt... ja allt. Mest tråkiga saker egentligen men det blev roligt..
Jennifer erkännde att hon suttade på min tv efter jordbävningen, se där ja. Så kan det gå när man är vettskrämd.

På kvällningen bjöds det på specialare a la malin..
Korv med bröd med mos över. Fint som snus.

Det va vår dag i sin helhet, tack!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅÅH :D Bilden! Gotta love it!

2010-07-11 @ 18:45:35
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0