Tossjakt


Nu ska ni få höra..
Igår kväll skulle jag ta in katten i garaget som vanligt. Jag har mina tossor på mig också som jag brukar ha. Går ut från altandörren, går en bit, känner att det är nåt under foten och jag tänker direkt: Ah en träbit ( vi renoverar lite här hemma) jag lyfter iaf på foten och ser att det inte är någon träbit, det är ett halvt mushuvud som nu då är söndermosat. Det glider sakta av tossen:S

Försöker traska tillbaka till dörren och ja där ligger en halväten mus som jag trampade i. Jag började nästan gråta och mamma ville inte direkt hjälpa mig så hon va inte till något vidare stöd. Jag fick ta sketamycket papper och en plastpåse för att plocka upp musen och allt som varit mosat.. det var hemskt. Lika hemskt som det låter.

Jävla katt som ska fånga möss och lägga dom där man går.. Men glad är jag att jag hade mina tossor på mig för tänk att ha gått i det barfota :O och tur säger jag att det var jag som gick ut och inte mamma för då hade hon skrikit ihjäl sig :S

R.I.P mina älskade tossor.. numera ligger dom i soptunnan.
Dom var ju så sköna. Men idag blir det ut på jakt efter ett par nya!


Kommentarer
Postat av: Emma och Bea

Hur är det med dig då:)?

2010-10-04 @ 19:54:36
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0