Snurr


Sitter och kollar på min katt när hon snurrar runt, hon vet inte åt vilket håll hon ska ligga, lite roligt är det allt.

Jag och mamma kollade på doctors under frukosten  och så pratade dom om att byta höftkula och sånt ch så var de en tjej som hde satt dit en metallboll i höften när hon va 20 och nu är hon bättre än någonsin osv..
Hon berättade om sitt liv och sen säger hon: I have 4 kids and another one on the way.. (ingen reagerar på att hon har så många barn.. och detta på bara 10 år, bra jobbat)

Galet, men det är tydligen vanligt där borta, snart 30 år och väntar sitt 5 barn. JAG tycker att det känns mycket, men vad vet jag :P


Kommentarer
Postat av: Tuncay

Jag skulle anse att de är ganska normalt. 5 barn vid 30 års ålder är ingen större grej tycker jag. kanske om man har 7-8 barn innan 30!

2010-09-16 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0