Ingen rubrik.


Idag är en sån dag då jag skulle vilja sitta vid köksbordet hemma och äta frukost med mamma, åka och handla lite och bara umgås likom.

Men jag ska jobba om 5 minuter och hoppas att denna dagen går mer smärtfritt över. igår va jag så frustrerad över att lillkillen inte kunde sluta gråta och slåss och allt. så hoppas att han är bättre idag. Ska försöka få han att sova middag. Hoppas alla där hemma har det bra i värmen. saknar er alla.

Jag letar kompisar för fullt här men det är svårt eftersom jag inte hittar någonstans och efter tisdagens felkörningen ligger jag nog lågt ett litet tag till haha.

Ha det fint där hemma.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Saknar dig massor!

2011-04-21 @ 21:17:44
Postat av: Linda

Ååh du hade kommenterar och jag hade inte sett det förräns nu :( Känner mig vråltaskig!! NU svarar jag iaf! Hur har du det? Vilket land är du i? Hur är familjen? Hur gick resan? Vädret? Och trivs du o mår bra??!?! Tänk att du äntligen fått dig din familj nu!! :D det är skithäftigt att du vågar åka, jag som är så flygrädd o motsatsen till äventyrlig sitter här o avundas ditt mod! haha :D Svar på din fråga är att jag träffade Viktor på jobbet, han som lärde mig filéa fisk. Det gick ganska snabbt tills dess att jag blev väldigt kär i honom för han är bara bäst. o jag har aldrig träffat någon som är så lik mig, han är mig fast i manlig form typ o vice verca. Hur går det för er nu när du reser iväg, hur länge ska du va iväg? EN JÄTTESTOR KRAAAAAAAM

2011-04-22 @ 07:54:28
URL: http://lindanixon.blogg.se/
Postat av: svärmor

hej <3

här hemma har vi underbart väder..hoppas du har det där borta oxå.kul att läsa din blogg o på så sätt följa ditt liv där borta..hoppas du ha det bra o trivs med livet..ha en bra påsk..firas det nån påsk där borta ?? kramar i massor <3

2011-04-22 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0