Söndag!


Denna söndagen har minsann varit bra, blev lite skype med mormor och mamma och sen med hjärtat mitt :)
Sen drog jag och Madeleine till Mallet och jag hittade lite tröjor och så. Ska till något annat mall nu i veckan för jag har typ inga kläder känns det som. Tog med mig minder än jag trodde :S

Klockan 4 blev det "grill"fest och Madeleins vänner kom över och vi åt ribs, pastasallad, potatissallad och annat gott :) och sen började drickandet haha. Det blev bara typ en drink för mig men för andra... hm en flaska vin och några whisky. Endel blev alltså fulla haha. Jag är int direkt förvånad över att folk dricker och blir fulla på en söndag.
kul, helt klart en ny upplevelse :P

Först var vi typ 7 stycken eller nåt och helt plötsligt så strömmar grannarna in och börjar dricka och det blir som en liten fest haha. Vad ska man säg, dom var ganska högljuda så haha men kul.

Imon vet jag inte riktigt vad som händer så vi får se men just nu blir det sängen för jag är tröööött!
Hoppas alla mina nära och kära har haft en bra dag :)

Puss på er!

Ah bjuder på en bild på mig ^^ gölligt va?




Kommentarer
Postat av: jeanette

Min finaste Malin!

2011-04-11 @ 07:57:44
URL: http://janets.se
Postat av: Jennifer

Det är så jävla kul att se det här Malin, jag blir helt stolt över dig :')

2011-04-11 @ 16:09:43
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Du verkar ha det fint Malin!

Tänker på dig! :)

2011-04-11 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0