3 blev 1


Ja då va den sista av mina män påväg hem, the three musketeers, som jag så fint kallar oss. Nu är jag ensammast i världen.. eller inte men det är jobbigt när min sista trygghet åker hem. Min sista riktiga vän här. Jag va helt 100 på att hon skulle åka hem imon men när hon sa att det va idag blev jag lite krossad faktiskt. Vilka ska jag nu umgås med? Vet inte om jag pallar med mer tyskar för tillfället. Så jag ska ge mig ut i kompisvärlden. Men som tur är så kommer hända mycket i höst, eller ja mycket och mycket. jag ska typ göra mycket under veckorna men helgerna.. det är där det tar emot. Men får bli planerande och mycket spontana tripper. Denna helgen ska jag träffa klara, på söndag ska hon och jag ha en heldag på IKEA, fylla på förrådet lite ;) Och sen blir det bara att glida runt. Och shit, nästa vecka har jag min uppkörning haha det slog mig precis, spännande.

Nej nu ska jag ta tag i livet!
Puss  er där hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0