Det efterlängtade resultatet.


Måste säg att jag är väääldigt nöjd med hur tröjorna blev, till och med mina blev bra ^^  har tvättat dom och allt idag. Ungarna blev glada för sina tröjor med så nu ska vi ha dom på oss och aldrig ta av dom igen.



Tycks?
Måste ju tillägga nu när jag skrev en fråga till er som läser, det va fasen va ni är dåliga på att kommentera?
Hur ska jag veta att det är olika människor som läser det jag skriver om och inte bara en som klickar in 10000 gånger om dagen? illa tycker jag. skäms på er :(


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag håller med dig att tröjerna är grymt snygga.

/Morbror

2011-08-25 @ 23:21:35
Postat av: äiti

jätte fina är de .duktig du är .. jag hoppas att du slipper ovädret som ska dra över er ..kram

2011-08-26 @ 16:51:58
Postat av: goldie

sjukt fräna tröjor ju! :D där har du dig ett nytt yrke malle!

2011-08-27 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0