Fina måndag.


Idag har det regnat heeeeela dagen, verkligen hela dagen. Men jag har fått mycket gjort även om jag haft barnen hela dagen. Tvättat 3 maskiner, bäddat rent, städat hela rummet och städat köket. Och sen som avslut på dagen blev det 2½ timme på gymmet. Svettades som en man.. Gilllart. Chillar just nu framför tvn. Har lite program inspelade så det är gött. Hells kitchen och Master chef!
kan man göra annat  än att älska Gordon Ramsey, fin kille det där! Så jävla aggressiv.

Sista jobbedagen imon för denna veckan, från och med onsdag har jag huset för mig själv resten av veckan och jag klagar inte. Ska bli himla skönt, liten minisemester.

Och bara för att ni ber om det så bjuder jag på en egobild, skratta åt den om ni vill ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0