Heeeeelt okej alltså!


Idag har jag fan inte gjort ett skit. Slappat i solen, eller ja stekt är väl ett bättre ordval eller kanske svettnades?. Solbränd? nej det skulle jag väl inte vilja påstå men liiiiite färg har man kanske lyckats få. jag firar hela dagen med en eller 2 drinkar. Jag borde fan bli bartender, fast dock med mina egna recept. Mixade is, ananas (på burk, fint ska det va) och sen lite spriit på det hö hö. Himla gott faktiskt.

Tänkte även slå på stort idag och göra fancy middag till mig själv. Panerad kycklingfile och klyftpotatis på mitt vis. Smålängtar redan. Sen blir det film på det, får se vad netflix har att erbjuda. Detta kommer bli en kanonans bra dag!



Fin kille det där! Grön och mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0