High school dusch!


Japp efter middagen åkte vid till ett high school (pirrade lite i magen för att jag befann mig i en skola liksom hihi) för att ta en dusch, ja vi var ju inte ensamma där om man säger så, väntade kanske 30 minuter i kö. men det gör inget, finns ju inget annat att göra hemma ändå haha. Försökte även att ladda datorn lite men det gick sådär. Så ska be John ta med sig den till jobbet imon och ladda den åt mig, för nu när jag lyckats komma in på grannens nöt så får man ju utnyttja det ^^

Dom sa på radion att vi kan vara utan el 7 till 10 dagar, men guuud så kul tänker jag då.
Och det verkar inte som att vi kan åka ner till fairfield heller för där bor johns syster med familj, men vart ska vi ta vägen? såhär kan vi ju inte leva?!! men här kommer följdfrågan, vafan gjorde folket innan man kom på elen? och alla tekniska prylar? jo man levde lite mer, eller hur? men men..

Glömde säg innan att jag har tagit ett stort steg förra veckan.. jag gick till frisören.
Helt ärligt, det tog henne 5 minuter att klippa igneom mitt hår. jag blev chockad över att hon va så snabbt och då svarar hon mig bara att hon bara gör sitt jobb och kladdar inte runt. tar det längre tid än så är man tydligen inte skicklig som hon? men hallå, det beror väl på hur noggrann man är? aja..
2 inches föll till golvet, vilket kan va vadå 5 cm? i alla fall nu känns håret så himla kort men jag vet ju självklart att det inte är det men ni vet känslan.

Fick en kommentar från S, vem är S är min fråga? haha



Lite gamla bilder bjuder jag gärna på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0