Ibland så..


Ibland så får man plocka fram kocken i en. Och det gjorde jag minsann idag. Älskar verkligen när man bara kollar vad man har hemma och slänger ihop nåt. Hittade lite färs i frysen, tinade det lite snabbt, fräste i olja. sen i med lit tomatsås, ärtor, kikärtor och majs. Salt, peppar och så va det klart. huur gott som helst. Och liiite ris också, måste ju ha nåt mer.

Sitter här nu väldigt mätt och belåten. Gillar läget liksom.
Och nu när jag ändå skriver om mat ^^ så slängde jag ihop lite panerad kyckling som jag ahr för mig att jags krev i förra inlägget. Himla gott det med alltså.  och istället för sås blev det en dipvariant.

Dagens ihopkok!



Rykande hett, önskar dock jag hade mer UMF i den. chili?

Gårdagens middag ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0