3 sorters kakor!

Måste Säg att det varit en helt okej dag! Bakade en massa i morse. Banankaka, kolasnittar och havreflarn som av nån konstig anledning blev konstiga idag. Men fortfarande goda ^^ och banankakan blev som den ska :) trots att jag gör den utan ägg så blir den saftig och god :)

Vad mer? Na som sagt, lugn dag! Men imon åker vi till storstan och lever loppan! NYC here we come ^^

Ska bli himla kul! Imon kommer Erika från götet för hon ska minsann följa med oss till NY!

Nej nu ska jag återgå till att titta på ice age dawn of the dinosaurs. Har sett den 3 gånger denna veckan ... Yey!

Aja take care!
Puss


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Mums. Jag har börjat baka lite. Gjorde lussebullar häromdagen. Inte världens godaste. men ändå. haha.

Sallie kelar och hälsar!

2011-12-08 @ 22:24:23
Postat av: Morbror

Kakorna ser himla goa ut.

2011-12-08 @ 23:21:23
Postat av: Sally

jag vill ha ett skott i pannan, mjauuu

2011-12-10 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0