God Jul !

Jag önskar er alla en ritkigt god jul! önskar jag kunde va hemma med er men jag får göra det bästa här borta. vi ska äta lite svenskt julbord och jag hoppas innerligt att jansons, köttbullarna och julskinkan smakar bra. vet att knäcken failade lite men vad gör väl det. Dom smakar iaf som dom ska :) Vi fick även hem greve osten igår så den ska jag njuta av.
Jag ska dränka mina sorger i "svensk mat" och mormors pepparkakor som för den delen är slut om 1 minut. bara smulor kvar.. (innan inlägget va klart.. slut :( buhu )

Försöke skypa med pappa, lena, farfar, markus, johan med familj och Anke och familj men det gick sådär. det där med internetuppkoppling alltså. Men fick se dom lite iaf och det är jag glad för :)

Saknar er alla! och jag sänder er här och nu världens största kram med tonvis kärlek!
Mina tankar går till er idag!

I wanna wish you a merry christmas from the bottom of my heart!

Vår taniga gran förra året.. fint!









Jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0