Tiden läker alla sår!


jag vet inte om jag tror på det riktigt. Idag är det 3 år sen min underbara farmor gick bort och det gör lika ont i hjärtat av bara tanken. Ha, sitter här med tårar i ögonen, men jag tänker inte stoppa mig själv. Kan va bra att gråta lite. Hade en liten melt down igår när jag insåg att det va första december, snart jul, farmor, allt.
Men jag är så glad att jag är här nu och jag lever mitt liv. Har aldrig mått så här bra som jag gör nu.

Jag ska tända ett ljus för dig fina farmor och ge all min kärlek till dig idag. Jag önskar du var här så jag kunde berätta för dig vad jag gör om dagarna hur mitt liv är. Jag vet att du hade varit stolt över mig och glad att lever ut mina drömmar.

Jag saknar dig!



Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0