Lillördag!


La in all min tvätt i garderoben igår.. räknade mina skor..
24 par, väntar nu på par nr 25. Jag kom hit med 2, opsi!
What can i say? I freakin love shoes!

och sen räknade jag mina jeans... 11 par! vad hände där? haha

Måste också berätta att jag var på en liten date igår ^^ vi åkte till en hibachi restaurang här i glastonbury. Det var nog bland det bästa jag gjort på länge. Maten var helt underbart god och det är väldigt underhållande.
Vi satt vid ett bord med en mamma och hennes 4 ungar. Blev dock lite jobbigt när alla blundade och började be bordsbön, dock tycker jag faktikst att det är en fin sak. Kanske borde börja med det med? men iaf, Vilka trevliga människor det finns här alltså. Det skulle aldrig hända i sverige att man börjar prata med dom som sitter jämte en och skaka hand och presentera sig själv osv. Ett tag senare kom hennes man och ja vi presenterade oss för honom och snackade lite granna.
Helt underbart att människor kan vara så öppna!
 

Sen gick vi upp till en ny bar, Rooftop 120. Kanonställe! Goda drinkar, trevlig personal, allt. Och jag behövde inte ens visa leg, thank god! haha

Vad ska jag säg, det va en helt perfekt kväll!

Och idag är det gjort, jag fyllde i min förlängningsansökan och den är nu inskickad! Nu är det officiellt, jag stannar ytterligare 6 månader. Så kommer hem i oktober nästa år. Och jag vet att endel inte gillar detta (kanske) men det är mitt liv och jag trivs fruktansvärt bra här och jag är inte redo att lämna allt. jag kommer va i sverige för alltid sen... gud vilken deperimerade tanke :/ Det är bara 6 månader längre, det är ingenting!

Det känns rätt och jag tänker göra det! Jag älskar er alla men jag måste göra detta för mig själv!
Och detta ger ju er mer tid att komma över och hälsa på ;) wink wink!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du gör helt rätt i att stanna om det är det du känner att du vill. Det är ditt liv och ingen annans. Gör det som gör dig lycklig!

2011-12-01 @ 17:03:28
Postat av: goldie

haha, vafan.. svinmånga skor. jag har nog inte haft så många under hela min livstid. du får ju nästan börja skicka hem lite grejer redan nu :D

2011-12-01 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0