Friska vindar!


Ja som ALLA vet har det blåst jävligt mycket inatt. Hela huset gungade typ och jag va helt säker på att hela taket med pannor och allt skulle ge sig iväg. Men det blev inte riktigt så mycket men lite.
Plåten som sitter på taket flög iväg och det är inga små bitar alltså. 2-3 meter långa om inte mer. 4 stycken tror jag flög ner. Och sen jävla blev det hål i altantaket och endel av taket sitter löst så det slog emot hela tiden (Y)
vad mer.. jo tvättstället ute är nu mera knäckt. och ett litet träd på framsidan har vält. Jag försökte att resa det upp men fatta tungt det var. Och rötterna har med åkt upp lite. Så FATTA hur hårt det blåste inatt. Heeeeelt sjukt.

Klockan 3 hade vi samling nere i vardagsrummet, jag mamma och andre. Kollade läget och såg att grannarna också va uppe *vink vink* nej skoja. Men crazy som dom är så gav sig en av dom ut och kollade läget.
Antar att nåt hade blåst av från deras hus med.

Jaja det va den natten, tror jag somnade sen efter någon timme. Det blåser ju faktiskt fortfarande väldigt mycket. Nästan så att vinden skriker när den drar förbi. Jag hade va duktig och ge mig ut och gå en sväng men jag skippar det pga vädret alltså. Kalla mig klen men jag orkar inte att kämpa emot vinden.

Där va min uppdatering!

Tack och hej, leverpastej! (mhmhm gott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0