ojojojojojojoj...

Oh my God it was hot today. they say it will be even hotter tomorrow .. 

I wanted to take the drivers test today, so i went to the DMV, stood in line for about 1 ½ hours ..
there were two people in front of me and then a lady decides to go around and check so everybody is in the right queue and to make it a little faster. She asks me and I tell her that I would like to take the test.
And do you think it was okey to take the fucking test ?
oh no all of the sudden i need a
 social security number, HELLO?
I was boiling inside, Have i been waiting in this damn queue for that? I was so angry that I almost cried.
Had to calm down in the car before I could drive home. Fucking dmv, baaaah!!



Nu på svenska...

Herregud det var varmt idag. De säger att det kommer att bli ännu varmare imorgon ..

Jag ville ta testet idag, så jag gick till DMV, stod i kö i ca 1 ½ timme ..
 det va två personer framför mig och sen bestämmer sig en kvinna som jobbar där för att gå runt och kolla alla är i rätt och göra den lite snabbare. Hon frågar mig och jag berättar för henne att jag skulle vilja ta testet.
Och tror du att det var okej? oh no helt plötsligt jag behöver ett personnummer, Hallå?
Jag kokade inuti, jag har väntat i denna jävla för det? Jag var så arg att jag nästan grät.
Var tvungen att lugna ner sig i bilen innan jag kunde köra hem. Jävla DMV, baaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0