Tisdag hela veckan!

Det hade inte gjort mig nåt om det var tisdag hela tiden, det betyder att det är kickboxing varje dag.
idag kommer nog bli en ganska chillig dag.
Simlektioner med båda barnen
till bibblan och läman böcker, förlänga min boktid.
tanka
Macke donkan med ungarna och dom kan springa runt bäst dom vill, dom har typ en lekplats där med massa rutchkanor osv så dom lär bli trötta.
till affären och köpa torkad frukt.
måla våra figurer vi gjorde igår. gjorde faktikt vår egna trolldeg så vi får la måla dom lite och sen ska vi klistra dit magneter. Jag hade en av mina ljusa stunder igår när jag kom på det.

Undrar om vi hinner med allt detta? haha ja det återstår att se,
vi har ju en dag imon med?

Dagens fråga: vad hände med solen?
det är helt mulet här borta och tråkigt, dock började det bli varmare igen så hoppa på sommar och sol.
tänkte ju inviga min nya bikini och jag har fortfarande inte använd min baddräkt, fan det är ju illa.

OCH ikväll är jag heeeeelt ensam på vår pretty little liars kväll. annars har det alltid varit jag lisa och sara men igen av dom är hemma :/ förra veckan joinade maria oss också, men tro inte att hon är hemma heller.
så fina som dom är så ska vi skypa ikväll samtidigt som vi tittar på det :) hur fina är inte dom tyska tjejerna?

kommer bli tomt när dom åker hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0