Lätt hänt..


Ja jag råååååkade klicka hem 2 biljetter till Katy Perry i November, hihi. Men fan va gött det känns. Äntligen börjar jag planera och greja :) ska även försöka boka in NYC minst 1 gång i månaden nu efter midsommar :)
Men nu är i alla fall nästa fråga, vem tar jag med mig på konserten? Vem vill är kanske en ännu bättre fråga.
Biljetterna kostar ca 360 kr styck vilket äe heeeeelt okej alltså. Platserna, ska vara heeeeelt okej med om inte bättre. svårt att veta när man inte ser hur stolarna står osv men det blir nog bra ändå för jag menar, det är  KATY PERRY! :D lycklig jag blev nu, hahahahah :D gillar läget för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hade vatt nice, dock kan jag inte riktigt planera än hehe :) får vänta till jag kmr bort :D

2011-06-21 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0