Onsdag, en helt vanlig dag.


Guuud vad svårt det är att komma på vad man ska skriva i rubriken. Men men det blir som det blir. Idag har jag och John varit i parken i stort sett hela dagen sen blev det lunch på elise's skola. Och nu har jag precis ätit en sen lunch och john sover i soffan. När elise kommer hem ska vi till poolklubben. Hoppas dom leker själva för jag pallar inte bada idag alltså haha. Måste dock byta om nu innan elise kommer känner jag haha, blir bara stressigt sen.

Vad mer har jag att dela med mig av, ah just det, en man i parken idag trodde att john va min son.....
HALLÅ? jag är 20 ser ut som ... 15? och har en son på 4? haha ja ibland undrar man vad folk tror om en.

Ni vet här är folk så trevliga så dom börjar prata med en vare sig man vill eller inte. Och dom ska alltid berätta massa historier och annat skit som man inte vill veta. men jag bryr mig inte om det jag blir bara så glad när folk kommer fram och frågar hur läget är osv. Det är så det ska va. Tänk om alla var så trevliga i sverige. Då hade det varit helt okej att bo där, nu är det mer så att man igonrerar alla människor som man vet är otrevliga.

jag gillar spontaniteten här, rätt som det är så kan det dyka upp nån och fråga vart du köpt dina skor eller nåt. Eller kommenterar hur fin du ser ut idag osv. GILLART!

Tummen upp för trevliga amerikanare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0