Shake it like a polaroid picture.


Ja minsann denna dagen har varit bra. Fint väder, hängt i parken slutat tidigt och varit på gymmet. Och som om det var nog.. nej nej idag blev det köttbullar och potatismos till lunch. Och lycklig blev jag när jag smakade på moset och det smakade nästan som när pappa gör det, goooooooott!
Och snart ska jag bege mig till min första guitarrklass, spännande tycker jag :) dock har jag inte hunnit beställa en guitarr än så jag får använda johns elguitarr och den saknar visst en sträng :S haha ja det blir som det blir när det inte går som det skulle.  men jag säger nog god till er där hemma, antar att dom flesta sover nu.
Ha en bra dag imon ^^ Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0