Skitfredagen blev till en bra fredag!


När jag är som mest uttråkad och lissen så får jag ett sms av Karin. YEY. Vi hängde lite på panera och hade lite djupa samtal och sen åkte vi vidare till cvs och kollade runt lite. Och spontana som vi är så åkte vi till bion. Vi såg Bridesmaids, haha alltså den filmen var så himla rolig. Det är så jag vill se den igen haha.

Kom precis hem haha, 01.45. det blev en låång dag men jag är himla nöjd. Ska dock snart upp igen för att köra ner mot New Haven, IKEA! Köttbullar :D Hoppas dom smakar lika gott som jag föreställt mig.

Nu säger jag god natt! Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa Hägle

Bridesmaides är kung! Såg också den en spontankväll och skrattade så jag nästan kissade på mig! haha. Du ser ut att ha det bra! Kram på dig!

2011-06-12 @ 03:39:55
URL: http://kajsahagle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0