Underbara boll!


En släng av sverige ikväll, tyckte jag förtjänade den :) Denna dagen har varit helt okej alltså om jag får säg mitt. Och imon kommer bli ännu bättre. Börjar 20 över 8 och kör barnen direkt till ett "läger" som varar från 9 till 2 så där emellan är jag ledig :D och sen kommer vi vara hemma och kristine kommer vara hemma så det kommer inte bli så himla mycket jobb. Tänkte åka inom salongen och se om dom har tid för att fixa mitt hår imon förmiddag när jag ändå är ledig och sen förhoppningsvis ska jag hinna med kickboxing också så jag slipper det på kvällen ;D eller går jag på båda? :D vi får se vad jag känner för. Och sen tänkte jag att jag skulle hinna skypa med pappa :)



guitarren ni ser i bakrunden är den jag spelar på, den gör inte mycket ljud av sig och tacka fan för det, men John tyckte att vi skulle köpa en låda till den så jag kan plugga in den... vettifan alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0