Utökning snart?


Det pratas väldigt mycket om att skaffa en ny hund här och det verkar som att det kommer att bli så. jag tycker ju självklart att dom ska skaffa en katt också och dom sa inte nej utan mer ja till mitt förslag :D hur lycklig kommer inte jag vara då, aaaah. Och jag erbjöd mig att ta hand om den, det gör mig ingenting om jag har kattlådan här nere hos mig och jag låter mer än gärna katten bo i mitt rum. Så nu håller vi alla tummarna.
Hunden och kanske katten då ska vi köpa från ett shelter som tar hand om oönskade djur eller mer hittade djur. Och det tycker jag är hur bra som helst. och detta shelter är ett icke dödande typ, jag menar att dom dödar inte djuren om ingen vill ha dom utan dom behåller dom och ger dom ett bra liv och hoppas på att någon adopterar dom. Underbart! Jag sitter och kollar på en hemsida för ett shelter som finns här i glastonbury och det ser mer än lovande ut. dom har så himla mycket katter och hundar och dom har även öppet hus nu på söndag, iiiiih. ska man gå dit och kika eller? allt för att få kela lite ^^



Hur söt är inte denna godingen då? Bonzai heter han, tihi. hade passat perfekt här nere hos mig (A)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, mysigt det låter med tillökning i form av små djur! Min värdfamilj har både och. Katterna sover i min säng, supermysigt!! Så det kan jag rekommendera ;)

2011-06-11 @ 20:16:49
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0