Dagens roadtrip.


Hux flux så bestämde jag mig för att haka på några andra tjejer som skulle till Gilette Castle som ligger ca 40 minuter härifrån. Hittade dit med endast en hanskriven vägbeskrivning, imponerad. Men nu får det vara nog jag ska ha en GPS om jag så ska köpa den själv. Tyckte jag la fram det lite fint till min värdföräldrar när jag sa att jag körde vilse igen på vägen hem (det gjorde jag faktiskt) och nu ska dom leta efter en till mig, hihi.

I alla fall så åkte vi till slottet, ganska häftigt kan jag tycka men dock var det stängt och dom öppnar inte förens den 28 maj så det är ju ett tag till men vad kan det finnas att se där inne som man inte såg ute? aja vi får väl se om jag åker dit igen någon gång. Dom ade faktiskt ett väldigt mysigt ställe att fika och så på, man kan öven hika, cykla och rida på massa stigar i skogen, mysigt.






Bilden gör inte utsikten rättvisa, det var finare i verkligheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0