För din skull Emma :)


Jag gör en liten uppdatering för Emmas skull haha. Hon klagade lite så får skriva om nåt helt ointressant haha.
Hm , tisdag idag, det är en ganska lugn dag. John är på Nursery school och jag ska snart hämta honom men jag måste försöka få in barnstolen i bilen innan det. Svårt det ska vara då. Tycker att dessa få timmarna som han är i skolan går lite för snabbt. men jag har iaf hunnit att skypa lite med mamma, håkan. Chattat lite med emma och tuncay :) så jag är glad ändå.

Ikväll efter jobbet ska jag åka in till W. Hartford och träffa 2 andra svenska au pairer och förhoppningsvis den nya svenska au pairen som inte bor allt för långt ifrån mig :) ge mig svenska människor haha. Jag umgås mycket med tyskar, visst det är bra för min engelska men jag vill prata lite svenska, känna mig lite hemma.

Funderar även på mina sommarkurser, så jag får mina credits, det är ju ett krav vi har när vi åker. Man måste läsa 6 credits. Och en credit är ca 12 timmar. Så funderar på kanske, kickboxing, gitarr, piano? jag vet alltså inte, zumba kanske man också kunde ta så får man lite träning samtidigt som man tjänar sina credits ^^

Vi får la se men nu ska jag iaf försöka få in barnstolen i bilen.
Hoppas alla där hemma får en fortsatt bra kväll, min dag har precis börjat typ :)


Passande bild, fel årstid men rätt människa :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0