Helgen är kommen.


Idag har jag skypat massa och det gillar jag. Idag fyller finaste farfar år, hela 84 år. Så fick prata lite med honom och det var så man blev tårögd, jag kunde knappt säga till min värdföräldrar att jag hade pratat med honom utan att nästan börja gråta. Saknaden är så stor just i denna stund. Saknar allt och alla. Och därför måste jag hitta på något och jag ska träffa den andra svenska au pairen från simsbury. Hon och 2 andra tjejer skulle till Gilette Castle och då tänkte jag, varför inte haka på då, så jag får nåt annat att tänka på. Jag vill inte sitta här hemma och uggla. Alla som jag umgås med här är inte hemma denna helgen så då får jag ge mig ut på äventyr istället.

Tänkte äta lite frukost nu sen beger jag mig mot Gilette Castle. Det ligger ca 40 minuter härifrån så det är okej.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0