Marknader finns även här..


Igår hade jag ingenting att göra, ringde upp Lisa och hon skulle till en kompis Maria (tysk även hon) och jag hängde på. Vi åkte till en marknad, väldigt liten en men det va trevligt ändå. Dom hade kanske 5 karuseller och lite mat och sånt :P Och jag fick offra mig för en liten tjejs skull. Hennes mormor ville inte åka en karusell med henne så hon frågade om jag kunde åka med tjejen istället. Och ja bjuder hon så varför inte haha. Jag skrek och tjejen skrattade. Undrar hur gammal hon var.. kanske 8? haha kul att man är en sån bebis när det kommer till karuseller haha.

Provade en ny grej igår, fried dough. Påminnde om langos men detta va mycket sötare och inte alls krispigt. Man kunde ha på typ "vaniljsocker" kanel med socker eller sirap. Jag tog lite av allt utom sirapen haha.
Meeen så  gott det var alltså :)



Halvtattigt men .. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0