Matdagbok?


Igår bestämde jag och Erika O att vi skulle göra ett vad. Vem som klarar att hålla sig från sötsaker så som glass, godis, choklad osv fram till midsommar. Dock har vi en dag som vi får lyxa till det och det är lördagar. Och vi ska skriva ner allt vi äter så man har koll liksom. Så igår drog vi igång och än så länge har jag inte ätit nåt onyttigt än. Och nu har jag även börjat äta middag tidigare, klockan 5. Känns som att man måt lite bättre av det så jag ska nog fortsätta så. Har dock hållt på 1 vecka med tidigare middag. Vet dock inte om jag sover bättre men lite kanske?
Vi får la se om det blir nån skillnad senare.

Mitt mellanmål idag blev lite melon, mums. Här smakar dom så mycket mer.
Åt inte upp alla bitar, typ 3 eller nåt. ska ju snart äta lunch, vad blir det idag... hm.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0