Panik/desperationsshoppade igår.


Som jag skrev så la min andra dator av och den vägrar starta av nån konstig anledning. Så Mats (miin morbror) fick rycka in med hjälp, vad skulle jag gjort utan hans vetenskap. Men iaf beställde en rosa HP mini laptop igår och hämtade den samma dag, snabba ryck alltså. Och direkt efter jag hämtat min dator skulle jag till Half door och ville då inte läman datorn i bilen så asade med mig den in haha. Och sen vill jag tillägga att jag beställde min första öl här igår så om ni skulle vara vänliga och valite stolta över mig nu. Guinnes, tror det stavas så men troligen är det fel haha. Dom kollade leg och hon blev förvirrad för en stund men jag hjälpte henne med att säga att jag fyllde år i januari , tsssss.

Nu ska jag dra till gymmet, nya livet har börjat nu!



Skypade med mamma och håkan när jag tog bilden haha. men där ser ni på ett ungefär hur liten den är.
Och tusen tack mats för att du hjälpte mig så snabbt. Än så länge är jag väldigt nöjd och jag fixade över till ett svenskt tangentbord helt själv haha Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0