Regn regn regn.


Idag har det regnat oavbrutet hela dagen. Kul. Har varit inne och fått använda huvet för att komma på vad vi ska göra. Men vi har lekt med sån där leklera, playdough och målat en massa. lekt med bilar, tåg och jag har läst endel mattidningar och lagat mat med har jag gjort :) eller haha ja jag skulle inte vilja kalla det matlagnng för det är bara pulvet, vatten och sen steker man pannkakorna. Amerikanska pannkakor.

Trotts regnet har dagen gått snabbt, har hunnit tvätta all skittvätt, handdukar, mina jeans och tröjor för hand. Har även lagt in barnens tvätt och städat lite granna. Så jag är ganska nöjd ändå.
Imon ska John till förskolan så då blir det lite ledigt, skööönt :)

Nu är även trippen till Niagarafallen spikad så det känns bra, och på fredag ska jag på ett block party i Hartford. Smash mouth ska spela och det är gratis inträde till klockan 7 så utan tvekna att jag ska va där innan 7 haha. Allt för att spara pengar, är man en fattig au pair så är man haha.

Ursäktar en halvflummig bild på mig och John idag. Han hade sin PJ (pyjamas) på sig halva dagen typ :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0