Spring Fling Block Party!


I skrivandets stund sitter och och smuttar på en smootie gjord av, blåbär, björnbär, fettfri blåbärsyoghurt och lättmjölk. Har även lite vattenmelon här. Det blir mitt mellanmål/halv lunch. John är på BounceU så jag har lite ledig tid just nu, inte helt fel om ni frågar mig. Tänkte ta en dusch och så för sen direkt efter jobbet ska jag till Hartford med Lisa och vidare till Lucinda. Vi ska till spring fling block party. Smash mouth ska spela där så det ska bli himla trevligt faktiskt. Hoppas vädret håller sig med, helt okej om solen tittar fram lite.

Nej men om man skulle ta vara på sin lediga tid och städa till rummet lite och ta den dära duschen.
Hoppas alla får en bra kväll och idag saknar jag er lite extra faktiskt, allihopa.

Puss och kram!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0