Tvkväll med Lisa!


Jag är så glad att jag träffat en människa jag gillar att hänga med. Lisa, hon är från tyskland och hon är nästan likadan som mig och det är ju hur härligt som helst men det tråkiga är att hon åker hem i augusti, vad ska man göra åt det. Kul att jag äntligen har hittat nån jag trivs med. Hon kom över ikväll för att kolla på Vampire diaries och Cougar town och till min förvåning hade hon inte sett cougar town någon gång, fortfarande i chock typ haha.



Ikväll provade vi denna sorten, MA GADH den va goooood. Det va liksom chokladglass och sen va det stora bitar av seg brownie/fudge. Supergod, har den kommit till sverige? Om ni har den hemma prova den. Ett måste för alla som älskar choklad ^^  Det blir en ny sort varje gång jag träffar Lisa haha.


Kommentarer
Postat av: Morbror

Det är alltid spännande att läsa din blogg

vad du än skriver om.

/Morbror



2011-05-06 @ 11:29:41
Postat av: Jossan

hihi :D den glassen har funnits bra läääänge i Sverige!;) en av mina klara favoriter!

2011-05-06 @ 15:01:18
URL: http://myjourneyinthestates.blogspot.com
Postat av: ida

Den glassen är godast i världen! Den har funnits länge här hemma, åt den jämt förut ;D haha!

2011-05-07 @ 12:36:28
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0