Vardagsbild?


Det tog inte så lång tid innan jag fattade det där med hastigheten osv, tyckte det va lite förvirrande först men det är hur enkelt som helst om man tänker efter haha känner mig dum :$ Men men Temperaturen ute är fortfarande lite sådär, men det kommer med tiden, försöker lära mig på ett ungefär vad det är i C.  Och som ni ser så va det ganska kallt idag, endast 14 grader.

Det blev dock endel körande idag, hade ju sovmorgon till halv 12, körde och hämtade lillkillen sen hem. Va hemma i ca 1½ timme sen ringer telefonen och John (värdpappan) undrar om jag kan åka och hämta Elise från skolan. Henne pollenallergi hade blivit värre. Så in i bilen igen och hämta henne. Hon va inte alls bra, näsan rann, ögonen halvt svullna och jätte seg. Sen har hon ett konstigt ljud när hon andas. Men gav henne lite medicin och då verkade det som att hon blev bättre, men nu ikväll fick hon feber osv, inte bra alls ju.
Så antar att jag får va hemma med sjukt barn imon.

Jätteintressant tycker ni säkert detta är att läsa om och jag ber om ursäkt för det men jag kände att jag behövde skriva av mig lite haha. Och då skriver jag om såna här saker som ni sååååå gärna vill veta.
Tack till er som tar er tid att läsa det jag skriver, uppskattas haha.
Puss på er.


57 F = 14 grader C

God natt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0