Water for elephants


Idag har jag inte gjort för mycket. Tog det lugnt, skypade med mormor och dom där hemma. Sen åkte jag bort till Karin och därifrån åkte vi till mallet (shoppingcentret) och gled runt lite. Kan visa vad jag köpte senare.
Efter mallet åkte till en bio och kollade på filmen Water for elephants. Himla bra film alltså, dock hatar jag när folk slår och typ misshandlar försvarslösa djur. Men jag tror på karma.

Imon ska jag upp tidigt så det blir att gå till sängs nu , klockan är halv 12 på kvällen och jag ska upp vid halv 7 kanske. Ska åka till lucinda i West Hartford och sen vidare till Salem, häxornas stad. Ska bi väldigt spännande.
Jag tackar för mig och återkommer imon. Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0