Förra tisdagen.


Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat på mer än 1 vecka men jag har varken haft lust eller nåt att skriva om. Jo det har jag kanske men ah jag vet inte haha förlåt iaf.

Tänkte dela med mig av en video från konserten. Hot N cold.
Katy perry är en väligt mysig tjej, hon va rolig och underhållande och leverade till max. Kanon bra helt enkelt.

Måste dock först berätta om tjejen som satt jämte mig eller rättare sagt sov jämte mig eller nej jag vet inte vad hon gjorde om jag ska vara helt ärlig..

Till min stora förvåning hade vi jättebra plaster. Men i alla fall rätt som det är så kommer det en stor kvinna och hennes stora man och hon får för sig att hon vill klättra över alla oss som redan sitter där för att hon vill ta sig till andra sidan och första tanken som kom upp i mitt huvud var: jag kommer dö.
Hon var aspackad och stor och det är ingen bra kombo i ett trångt utrymme.. men som tur var så grabbade hennes kille tag i henne och sa: Honey, we're sitting here!
vilket var jämte oss. Han började mata henne med popcorn och pretzelsticks. Och rätt som det är så känner jag hur någon börjar peta på mig.. ja då sitter hon där och småler när hon petar på mig en en pretzel. mums tänker jag och tar ett bett. Nej jag skojar haha
men jag säger fint nej tack och vänder mig om till lisa.

Några minuter senare så försvinner hennes kille och är borta ett bra tag.. tjejen deckar.. lutar sig mot mig..
jag ber till gud att hon inte spyr över mig.. hon vänder sig om och (inte mot mig då alltså) och spyr satan.
Men bara för att hon va så stor så kom det mesta på henne och inte golvet.. hela armen, benen och tröjan var täckit i spya och sen somnar hon om..

Lisa springer iväg på jakt efter en orningsvakt och inom 2 röda kommer massa folk och flyttar denna tjejen. Och i samma veva kommer hennes älskade pojkvän tillbaka och säger: Oh she's with me..
Hey baby, are you okay?????!

EEEHHH vad tror du pysen?

Inom 10 minuter är allt städat och klart och jag behöver inte handskas med en äckligt full människa.



Och hör ni någon som sjunger så är det inte jag... hade 2 gaphalsar jämte mig som tog den fulla tjejens plats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0