Happy thanksgiving!


Idag är det thanksgiving och det betyder.. maaaaaaaaaat! i alla fall för mig.
Nej men jag måste säg att att jag är extremt tacksam för allt bra som hänt mig de senaste 7 månaderna.
Jag älskar livet och har nog aldrig mått så bra som jag gör nu, jag är där jag trivs bäst.
jag har lärt mig att uppskatta dom där små sakerna i livet!


Vi åkte tidigt i morse till Johns systers hus och åt lite, men ingen mat direkt utan lite kycklingvingar och sånt smått och gott. jag åt inte frukost för att jag visste att det skulle bli massa ätande.
men jag startade det hela med 2 glas vitt och lite BBQ kycklingvingar.
sen drog vi vidare till kristines brors hus för det var där den stora middagen var, kalkon och hela köret!
Och fick genast ett glas vitt i handen.. så utan att överdriva har jag nog fan klömmt en flarra vin själv.
Till och med John sa: i've never seen you drink this much wine!
Men det är ju bara thanksgiving en gång om året och min första så varför inte slå på stort. Och detta är absolut inte min sista thanksgiving, ska genast införa detta hemma :)
Tog inga bilder idag för dom hann skära upp turkeyn innan jag hann ta fram kameran och sen pratade jag lite med kristines mormor som är 91, vilket krutkäring alltså. Hon önskade mig all lycka till med att hitta en fin amerikansk kille så jag kan stanna här för alltid. Fin dam alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0