I got the power!

BOOOOOM!!

I onsdagskväll fick vi tillbaka elen, woohoooo, lycka!
Åkte tillbaka igår (torsdag). men det var faktiskt helt okej att bo nere i fairfield. Hann träffa fina klara en runda och gå ut på puben. Och haha måste berätta.  Vi åkte till en lokal pub för en drink eller två och helt plötsligt tycker jag att jag hör svenska. vänder mig om och ser 2 blonda tjejer och mycket riktigt pratar dom svenska. John hör det också och börjar prata med dom och sen så började jag snacka med dom. haha det visade sig att dom inte end bodde i närheten eller ja 30 minuter ifrån typ. och så råkar dom va på samma pub som jag, en onsdagskväll?? vad är oddsen liksom? men hur trevliga tjejer som helst, helt normala svenskar. Inte den jobbiga och irriterande typen som vi har lite för många av. Ja det var i alla fall kul att få prata lite svenska, dock kände jag att svenskan svek mig lite, lät som ne utlänning ibland :/ typ: hur du länge vara här?
vafan liksom? nej men så illa var det nog inte.......

OCH denna veckan har varit utöver det vanliga, macke donkan 2 dagar i rad ???!!!!! ILLA. dock sallad för min del.
Bio med ungarna, Puss in boots. Sjukt rolig film och alla borde se den!



Vi har gjort massa gejer denna veckan känns det som. Och på vägen hem igår spydde lillkillen i bilen.... 2 gånger dessutom. MUMS!!! och jag kan då inte städa upp det för då kommer jag själv spy. Ni som känner mig väl vet om att jag inte klarar av saliv, slem och spyor.  Hoppas nån städade bilen åt mig igår... jobbigt om det är kvar.
Vem ska då städa den? jag??!! jag kommer tuppa av.. ööörrrk.

Men det viktigaste är iaf att vi har fått tillbaka elen, gick snabbare än förväntat och glad är jag för det!!
behöver inte sova i ett hus som är 15 grader varmt.. kallt rättare sagt.

Förlåt för dålig uppdatering denna veckan men det är ju inte så att ni hejar på mig att göra fler...
dåligt med kommentarer.. eller just det jag har ju bara 4 till 5 läsare.. wooho haha

LOL  (kul att jag börjat skriva lol i sms nu.. så ... amerikanskt)




Kommentarer
Postat av: Morbror

Grattis till Elen !

2011-11-04 @ 15:47:51
Postat av: äiti

kul att ni har kunnat återvända hem :) det där med spyan det hade till o med jag haft problem med :(

2011-11-04 @ 17:35:04
Postat av: gölden

cool du är! rofl! eheheh..



här sitter jag ensam i soffan en lördagskväll och saknar dig. sverige är tråkigt utan dina påhitt här ju!

2011-11-05 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0