J Gilbert's!


I fredags gick vi för middag. Passade på att fira mig och John. Blev lite vin och drinkar. perfekt start innan utgången på Sin city som fakiskt va en helt okej klubb. nej förresten, den va mer än okej. Kanon!
Kände mig dock gammal för alla över 21 får ett band runt handleden så man kan verkligen se vilka som är över 21. men vafan jag bryr mig inte. Betyder bara att jag har tillgång till baren ;) och jag utnyttjade det ^^
1 shot kostar 5$ vilket är helt okej. vad kostar det hemma? har liksom ingen koll.
Sen blev det efterfest på samma klubb. Stannade till klockan 3 sen blev vi trötta och drog oss hemmåt. Det va minst sagt en galen kväll haha så mycket som hände. Bilen rullade iväg när cosima skulle tanka. jag var extremt högljud och lisa försökte överrösta mig och lucy kämpade för att hålla sig. haha
Jag lyckades även somna i bilen trots den extemt höga musiken.. bra jobbat där tycker jag.
Träffade nytt folk och fick nya vänner, gillas. En jävligt lyckad kväll måste jag få säg :) Och vi ska dit igen den 25 för då kommer snooki att vara där. Hoppas på dom där VIP biljetterna som den gamla mannen lovade.....

Såhär såg min middag ut i fredags.. helt okej ;)


Elise klämde ur sig till servitören att det va min födelsedag så jag fick ett ljus i min efterrätt!
Så amerikanskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0