Underbart!


Vi kommer troligen att vara utan el i 7-10 dagar. JÄTTEKUL nu när det är kallt här. Snö har vi och det är melan 5 och 15 grader om dagarna, nätterna har vi nog minusgrader. Dock har vi förflyttat oss ner till Southport, till min värdpappas mammas hus. Här finns både, el, värme och mat. Jag klarar mig fint.
Så här ser det ut överallt, och än så länge har dom fixat 30 utav 400 elledningar, sakta men säkert? de kommer ta sin lilla tid. Denna bilden är från min väg, eller rättare sagt påväg upp till vårt hus.





Och såhär såg det ut på en annan väg..








Kommentarer
Postat av: äiti

läste i finska tidningar om ert område att de va riktigt illa ,,tur att ni ha kunnat komma bort från det värsta .kram sköt om dej

2011-11-01 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0