Brio!


Igår va jag ledig, så himla skönt. Hade dock ett möte kl 2 med Brioskolan, det är en skönhetsskola som jag funderar på att ta min nagelutbildning på. Skolan verkar bra och härligt folk där. Det roliga är att hemma kostar denna utbildningen runt 45000 och här runt 12000. dock måste jag ta reda på om min utbildning "gäller" hemma i sverige sen, för det hade ju sugit om jag var tvungen att ta utbildningen igen för isf skiter jag ju i det här. Dock borde det väga lite mer om jag gjort min utbildning här i staterna ^^
Lite som måste kollas upp helt enkelt.

Måste sätta fart med att kolla upp allt sånt här nu för jag måste ansöka väldigt snart, dom tar bara in 12 stycken och utbildningen börjar 23 januari eller nåt sånt. 15 veckor, 4 dagar i veckan, 5-9 pm. alltså kvällstid.
Vilket betyder, låååååååååååååååånga dagar. men detta betyder även att jag måste förlänga.. i minst 6 månader....

och nu behöver jag er hjälp. jag ska sätta upp massa bilder som jag tagit på min vägg men jag vet inte vilken av dessa bilderna jag ska ta, som ni ser är det samma bild hö hö men färg eller svartvit, det är frågan!!






vad säger ni? hjälp mig haha


Kommentarer
Postat av: Gülden

Svartvitt går alltid hem! Dock var den med färg också väldigt fin.. Hm. Men som sagt, svartvitt funkar alltid. Beror väl på vilket intryck du vill ge! Se så vuxen jag låter ;)

2011-10-11 @ 23:52:19
Postat av: Cassandra

Svartvitt!

2011-10-12 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0