Söndagsutflykt!

Svar till mina kommentarer: Det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra, jag var beredd på det värsta men jag skämdes nästan över mig själv efteråt för att jag gjorde det till en så stor grej haha. Det varken knakade eller gjorde mig svimfärdig. Det är mer som ett tryck på örat, alltså inga konstigheter alls.
Så jag säger bara, GÖR DET! det gör inte ont! :) 

Jag och ett gäng tyskor åkte till Rhode island och Newport igår, kollade på mansions, körde vespabil, åt hamburgare, svettades i 30 grader och såg solnedgången vid hamnen. Lyckad dag måste jag säg. Helt underbart väder och trevligt folk.









Mer bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Morbror

Rhode island och Newport är ju ett paradis!

Fantastiska bilder.

2011-10-13 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0