trött torsdag.


Idag har varit en lång trött dag, jag somnade vid bordet.. då är det illa. Men som tur var så kom min värdpappa hem vid 12 idag så passade lillkillen lite granna. så vid 3 gick jag ner till mitt och tog en liten nap, ganska lång nap men jag gillade det och det behöves för kickboxing och linedance. Kommer ha träningsvärk imon.. känner det redan. ÄLSKAR KICKBOXING!

Satt nyss och kolla lite på gina tricots hemsida.. masa fint ju, blev helt ledsen i själen.
JAG VILL HA DENNA JACKAN! NU NU NU NU NU!!!! ... mamma? :$ nejmen haha


Alltså ser ni hur perfekt den jackan är? modell, form, färg, allt, perfekt! varför finns inte den jackan här?

Imon är det fredag.. vilket betyder helgen är bara några timmar ifrån :D men vad händer? fest igen? ja det får vi se, sovmorgon kommer jag absolut ha. guuuud så skönt det ska bli!

OCH idag ringde skolan mig och sa att jag kan komma på informationsmöte redan på måndag!
så det ska bli kul, hoppas det inte är extremt jävla dyrt nu så jag inte kan gå där :/ vill ju utbilda mig!
vi får se på måndag helt enkelt!

Ah vettigare inlägg kommer kanske imon.. troligen kommer det inte bli mycket roligare än det här men vafan^^
ah just det, tänkte skaffa mig en iphone imon.. får se hur det går haha

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Morbror

Hej Malin!

Eftersom du inte tänker köpa den nya Iphone 5

utan den gamla 4:an så titta gärna på den

nya Iphone 4s. Den ser likadan ut på utsidan

men grafiken är 7 gånger snabbare och processorn

har 2 kärnor och är dubbelt så snabb som gamla 4an

Den nya 4an heter alltså --> Iphone 4s <----

Ett test finns på länken,

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.408324/iphone-

4s---alla-nyheterna

/Morbor

2011-10-07 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0