för.. mycket... kaffe..


Guuud så trött jag har varit idag, började dock inte jobba förrens 10 och slutade runt 4 typ så kan inte klaga på det. Men det fick minsann bli kaffe innan kickboxingen och antar att jag drack försent för nu är det mycket energi som måste ut haha. Hade min sista linedanceklass idag med, jobbigt när dom gamla nästan faller som käglor (inte så illa som det låter) på golvet för att dom är trötta efter varje dans.. jag kunde inte stå till.
Studsade nästan in i huset med hahaha.
Kvällens nyhet: Tränaren för kickboxingen frågade om jag ville bli instruktör. och leda klasser.
Mitt svar var såklart: JAAAA!
Hans enda frågetecken var om jag var tillräckligt högljud haha jag kan bli jobbig och högljud om jag vill! så det ska nog inte va några problem haha Han sa även att jag var himla duktig tekniskt sett och att min rytm var bra. Bra tempo liksom. Han undrade också när jag skulle börja med material art, som teakwondo, karate. Han ser en talang i mig. snällt sagt. Det sista han sa var: Don't waste that talent!

Jag är i alla fall excited att bli cardio kickboxing instruktör. Så hoppas verkligen blir av!

Låter kanske som jag skryter men det gör jag inte, jag vill ju bara berätta och hoppas att ni blir lika glada som mig. Håll tummarna för att det går vägen!

Imon är det fredag, ska bli skönt med helg. dock kommer jag jobba några timmar på lördag men det är lungt. John sha ha sin 40 års fest. Party party!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad bra att du blir instruktör. Då kan du lära mig sen! :)

2011-10-21 @ 10:06:32
Postat av: äiti

det är klart du klarar av det ,,du klarar av allt du vill tjejen .så glad för din skull .kramar :)

2011-10-22 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0