Atletisk?


Igår på kickboxingen så stanna jag kvar lite längre för att jag hade ingen brådis direkt till linedancen. Och det är man där som alltid ska snacka lite så vi pratade lite om kickboxingen. Han frågade om jag hållt på med karate eller nåt liknande för han tyckte att jag var väldigt duktig haha och sen la han till att jag var atletisk?!!??? say whaaaaaat? haha nej inte direkt.

och  det bästa med gårdagen var att vi hade den galna tränaren, alltså om ni bara visste. han skriker, dansar, men ändå seriös, helt galen! och igår blev jag hans offer. Jag fick visa vad vi skulle göra osv, och fick till och med en omgång av applåder! *stolt*

Idag har jag sån träningsvärk på baksidan av mina lår men det gör mig ingenting, gillart!

Bara för att detta råkade bli ett skrytinlägg så tänker jag fortsätta ösa guld på mig.
Jag håvar in vuxenpoäng idag. Har varit effektiv, vuxen och svettig haha. Började med att dammsuga bilen, och städa ur all skit från den, allt från juicepaket till leksaker till kakor???!!!
Så det blev en invändig städning av bilen, check check!

Och hör här... samtidigt tvättade jag, så sprang fram och tillbaka för att förflytta tvätten till torktumlaren och in med nästa hög. det ska va kvinnor till det att göra 2 saker samtidigt. Hann även vika lite tvätt emellanåt!

När jag var klar med bilen gick jag ner (råkade visst stänga in hunden i mitt rum, så han hade vänt upp och ner på allt) och städade mitt badrum, skrubbade allt och sen tokade jag golvet och håller just nu på att tvätta mattorna!

Körde även över med dammsugaren i mitt rum och vardagsrummet!

och till sist, bäddat rent i sängen! ja vad ska man säg, är man vuxen så är man!
Jag är stolt över mig själv för denna extremt flitiga förmiddagen. Tönk vad mycket man hinner med på kort tid om man bara koncentrerar sig på det man gör och låter det flyta på?! Allt detta gjorde jag på cirkus 2 timmar.
Dock har jag ju mattorna kvar där uppe i tvättmaksinen men vadå liksom?

Nej mamma jag ljuger inte, jag har faktiskt gjort allt detta så känn sig stolt!

Ja ikväll blir det bio med tyskorna och förhoppningsvis hinner jag med en runda till gymmet med innan bion.
Vi ska se en film som heter: What's your number? verkar sjukt rolig så hoppas på det!

Ja nej nu räcker det för idag! tack och hej leverpastej!



Mina fina barn, gammal bild dock!
Det är inte alltid lätt att vara au pair, men det är värt allt skit!
Älskar dessa små liven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0