Mina grabbar!


Idag är jag på nåt konstigt sätt på partyhumör och vilka tänker man inte på då?
Jo mina grabbar, dom vet hur man festar till det och det hade varit förjävla fint att få ha en ritkigt fest.
menar det va ju inte igår direkt.. alldeles för länge sen man hade riktigt jävla roligt, alltså jag har ju haft väldigt kul men ni vet vad jag menar.. det finns inget som slår våra förfester och sen då när vi intar Harrys eller mingel (stort utbud) oj ja det går som det går!

Hoppas på lite fest den 16, kanske blir NYC med finaste klara! Vi kan ju hoppas! Jag behöver dansa av mig lite, menar att hoppa runt till the chipmunks låtar är inte riktigt samma sak.
Vill klä upp mig och ha överdrivet mycket smink och va helt jävla odräglig haha (förlåt mamma hahaha)
Eller salongsberusad? vad säger du mimi? haha



nej nu blir det kickboxing och får väl blunda och låtsas att jag är på harrys och slår mig fram i folkmassan haha



Kommentarer
Postat av: gölden

haha, vi grabbar saknar dig verkligen på ferrarna här hemma! återvänd och förgyll våra nattliga äventyr med din magnifika sångröst :'(

2011-09-11 @ 13:45:27
Postat av: Mimi

miss you too grabben!! ingen fest är densamma utan dig och dina stämband, men FAN vad vi tar igen det när du kommer hem :D

2011-09-13 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0